0
سبد خرید خالی است.
logo
منو
logo
logo

تب داغ خرید کیت فوتبال

شاید تا به‌حال برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه اتفاقی افتاد که تب خرید و فروش پیراهن‌های فوتبالی را تا به این اندازه در بین تیم‌های فوتبالی، هواداران و برندهای معتبر ورزشی بالا برد؟

وینتیج کیت سعی دارد که در این مقاله به تمام سوالات شما درباره‌ی آن‌چه که در پشت صحنه‌ی این صنعت بزرگ اتفاق می‌افتد پاسخ دهد پس با ما همراه باشید؛

بعد از این‌که تلویزیون‌های سیاه و سفید کنار رفتند و جای خود را به تلویزیون‌های رنگی دادند و سرنوشت فوتبال با صنعت‌های بزرگ و پول‌های هنگفت سرمایه‌داران گره خورد، شرکت‌های معتبر ورزشی به فکر درآمدزایی از این ورزش محبوب و فراگیر افتادند.

برندهای معتبر ورزشی که تا قبل از آن تنها در رقابت‌های جهانی یا المپیک فرصتی برای دیده شدن به دست می‌آوردند، سعی کردند با حضور در عرصه‌های جزیی‌تر مانند رقابت‌های باشگاهی حضوری پررنگ داشته باشند تا علاوه بر استفاده‌ از حضور در فضای تبلیغاتی پخش‌های تلویزیونی، بدون پرداخت‌های آنچنانی برای تبلیغات در کشورهای مختلف برای خود نامی دست و پا کنند.

برندهای معتبری همچون آدیداس،نایک،آمبرو، پوما و… برای حضور در عرصه تولیدات البسه و وسایل ورزشی مربوط به رشته‌ی فوتبال دست به رقابتی دیوانه‌وار زدند و با پرداخت مبالغی به تیم‌های ورزشی انحصار تولید لباس‌های تیم‌های بزرگ و پرطرفدار فوتبال اروپا و جهان را بدست گرفتند.

این برندها سعی کردند با خرج هزینه‌های بعضا بالا برای طراحی هر لباس، چکیده‌ای از تاریخچه تاسیس یا افتخارات باشگاه‌ها، پیشینه شهر و استفاده از المان‌های ورزشی در طراحی‌ها رابطه خود را با بیش از پیش با هواداران نزدیک کنند

البته باید به این نکته اشاره کرد که با ورود پول‌های صنعت مد و پوشاک به فوتبال، تیم‌های باشگاه‌ی و ملی، منبع درآمدی مطمئن و ثابت را پیدا کردند و هر ساله بخش مهمی از برنامه‌های بلند‌ مدت خود را با درآمد به دست آمده از بحث فروش پیراهن اجرایی می‌کنند.

به‌جز این‌ها هواداران نیز سعی می‌کنند با خرید لباس‌های باشگاه‌های محبوب خود در سراسر دنیا علاوه بر کمک به ادامه فعالیت و حمایت مالی از تیم‌ها به نوعی وفاداری و علاقه خود را به یک تیم خاص ورزشی نشان دهند.

تمام این موارد دست به دست هم دادند تا امروز شاهد تب داغ تولید و خرید و فروش کیت‌های ورزشی در سراسر دنیا باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری در
https://vintagesport.ir/?p=28754
لینک کپی شد